מועדון ה – 1%: להפוך למקור מידע מהימן בגוגל

Beige Minimal Influencer

להבין את כוחו של כלל ה – 1%: מדריך מקיף להגברת המעורבות, הסמכות ודירוג מנועי החיפוש של האתר שלך בעזרת פנייה לאחוז אחד מהאוכלוסייה.

ביסוס האתר שלך כמקור מידע אמין הוא חיוני להצלחת האתר במנועי החיפוש ובכלל. זה לא רק משפר את המוניטין של המותג שלך אלא גם משפר בפועל את דירוג מנוע החיפוש שלך, במיוחד בגוגל. במדריך הבא אני אסביר לך איך זה בדיוק עובד, אני אדבר אתך על אסטרטגיות ועל שיטות העבודה המומלצות לבניית אתר אינטרנט אמין וסמכותי ואני אתן לך דוגמאות ודרכים מומלצות להתחיל ולעשות את זה בתחומים שונים.

צור תוכן איכותי ומקורי וכנס למועדון ה – 1%

כל אנשי התוכן (היעילים) עובדים עם בינה מלאכותית כזו או אחרת. ההבדל בין אנשי תוכן שיודעים לייצר אתרים אמינים לבין אנשי תוכן שמייצרים שיעתוק של אתרים אחרים הוא הדרך בה הם עובדים עם הבינה המלאוכתית – האם הם מעתיקים ומדביקים או נעזרים ומרחיבים?

האמת שזה היה כאן תמיד, האינטרנט מלא בתוכן מועתק או לכל הפחות משועתק. שמעת פעם על חוק ה – 1%? אני אקצר לך: כלל 1% מחלק את רמות ההשתתפות והתרומה בקרב המשתמשים באינטרנט לשלוש רמות עם דפוסים ספציפיים:

1% מהמשתמשים הם יוצרים: נתח המשתמשים המזערי הזה יוצר באופן פעיל תוכן חדש, יוזמים דיונים ותורמים משמעותית לקהילה. הם מעורבים מאוד ומניעים את צמיחת הקהילה האינטרנטית כולה.

9% מהמשתמשים הם תורמים: משתמשים אלה משתתפים מדי פעם על ידי הערות, שיתוף או תגובה לתוכן שנוצר על ידי אחרים. הם לא מרבים ליצור תוכן מקורי, אבל הם מעורבים בדיונים והם תורמים למעורבות הכללית של הקהילה.

90% מהמשתמשים הם 'אורבים': משתמשים אלה צורכים בעיקר את התוכן אך הם אינם משתתפים בדיון האינטרנטי באופן פעיל. הם קוראים, צופים או מקשיבים לתוכן, אך לעתים רחוקות הם מגיבים, משתפים או יוצרים תוכן בעצמם.

כלל 1% מדגיש את ההתפלגות הלא אחידה של השתתפות המשתמשים בקהילות מקוונות וברשתות חברתיות. זה מצביע על כך שאחוז קטן מהמשתמשים מייצרים את רוב התוכן והמעורבות, בעוד שרוב המשתמשים צורכים תוכן באופן פסיבי. 

הבנת עיקרון זה יכולה לעזור לך, כבעל עסק שרוצה להפוך את האתר שלו למקור מידע אמין במנועי החיפוש, להתאים את אסטרטגיות התוכן שלך באתר כדי לעסוק ביעילות ולעודד השתתפות מקהל היעד שלך.

הבן את קהל היעד שלך

לפני שאתה רץ ליצור תוכן חדש, חשוב לעצור רגע כדי ללמוד את קהל היעד שלך ולהבין את הצרכים, ההעדפות ונקודות הכאב שלו. זה יאפשר לך ליצור תוכן שמתייחס לדאגות שלהם עם ערך מוסף.

דגש על ערך ורלוונטיות

ודא שהתוכן שלך אינפורמטיבי, מרתק ורלוונטי לקהל היעד. איך עושים את זה? עם סיפוק תובנות פרקטיות, ניתוח מבוסס נתונים וחוות דעת מומחים כדי להבליט את התוכן שלך.

תעזור להם לקרוא

כתוב תוכן בצורה ברורה, תמציתית ומאורגנת. השתמש בכותרות, כותרות משנה, תבליטים ותמונות כדי לפצל את הטקסט ולהקל על הקריאה. אנשים לא באמת קוראים, הם סורקים כדי למצוא את מה שהם מחפשים. התפקיד שלך הוא לעזור להם לעשות את זה.

הימנע מתוכן כפול ודליל

גוגל מענישה אתרים עם תוכן משוכפל או דליל (למרות שהם אומרים שזה לא נכון). ודא שהתוכן שלך מקורי, והימנע משימוש בתוכן מעותק או שכתוב בצורה גרועה ושנלקח מאתרים אחרים.

האתר צריך להתאים לדרישות הסף של מנועי החיפוש (אופטימיזציה)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ויצירת תוכן מקורי שנכנס ב – 1%, הם מרכיבים שיכולים להכריע את דירוג האתר שלך בגוגל. בעוד שכלל 1% מדגיש את דפוס מעורבות המשתמשים בקהילות מקוונות וברשתות חברתיות, הוא חשוב גם כדי להזכיר לבעלי אתרים להתמקד ביצירת תוכן מקורי ואיכותי הפונה לאחוז הקטן של המשתמשים העוסקים באופן פעיל בתוכן ומשתפים אותו.

אופטימיזציה למנועי החיפוש מתחילה בחוק ה – 1%

על ידי יצירת תוכן מקורי שמכניס אותך ל-1% מהמשתמשים שהם יוצרים ותורמים באינטרנט, אתה כבר מגדיל את הסבירות שהתוכן שלך ישותף, יקושר ויהווה דיון. המטרה שלך היא לייצר יותר תנועה אורגנית ולהרוויח קישורים נכנסים, מה שיעזור לך להשיג דירוג גבוה יותר בגוגל, והיופי הוא שכדי לעשות את זה אתה פשוט צריך לתרום לקהילה. לכל אחד יש מה לתרום, והתרומה שלך לא צריכה להיראות בעיניך כפעולה צינית שמאחוריה עומד צורך שיווקי. 

הפל את החומה שחוצצת בינך לבין קהל היעד שלך

זה קיים וברור שזה קיים, אבל זה לא אמור להוות חוצץ בינך לבין הקוראים שלך, אז תוריד את החוצץ הזה ופשוט תן להם מהידע ומהניסיון שלך ואל תאמין שיש רובוט שיכול לעשות את זה טוב יותר ממך. אל תתן לבוטים או לתוכן של אתרים אחרים לגרום לך להאמין פחות ביכולת שלך לייצר תוכן איכותי שאנשים ישמחו לקבל. לא סתם יש כל כך הרבה חברות שיווק דיגיטלי שמייצרות תוכן מקורי, אל תוותר על זה.

קח את ה – 1% שלך ותעצים אותו

הסתמכות על כלל 1% עשויה שלא להספיק בכדי להבטיח מקומות ראשונים בגוגל, מכיוון שישנם מספר גורמים נוספים המשפיעים על דירוג החיפוש. כדי לשפר את הסיכויים שלך לדירוג גבוה יותר, אני מציע לך כמובן לפנות אל מקדם אתרים שידע איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר עבורך. 

ביצוע אופטימיזציה לאתר שלך

אם תבחר לעשות את זה לבד, שקול את האסטרטגיות הבאות בנוסף ליצירת תוכן מקורי ואופטימיזציה של קידום אתרים:

E-A-T: הפגין את המומחיות והאמינות שלך בנישה שלך, ובנה אמון עם הקהל שלך על ידי מתן מידע מדויק, לאחר ביצוע מחקר.

בצע אופטימיזציה של היבטים טכניים: ודא שהאתר שלך נקי מבעיות טכניות, כמו קישורים שבורים, שגיאות סריקה או זמני טעינה איטיים, ושיש לו אבטחה טובה.

ידידותיות לנייד: ודא שהאתר שלך הוא רספונסיבי וקל לניווט במכשירים ניידים, מכיוון שגוגל שמה דגש רב על אתרים ידידותיים לנייד.

מעורבות משתמשים: עודד מעורבות משתמשים באמצעות שיתוף ברשתות חברתיות, הערות ותוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי ליצור אותות משתמשים חיוביים למנועי חיפוש.

מעקב וניתוח ביצועים: השתמש בכלים כמו גוגל אנליטיקס וקונסולת החיפוש של גוגל כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלך, לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מונעות נתונים.

ביצוע מחקר ושימוש במילות מפתח: בצע מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות מילות מפתח וביטויים רלוונטיים עבור התוכן שלך. השתמש במילות מפתח אלו באופן אסטרטגי בכל התוכן שלך, כולל כותרות, מטא תגיות וטקסט חלופי.

מטא תגיות כותרת: בצע אופטימיזציה של המטא תגים שלך (כותרת, תיאור ומילות מפתח) ותגי כותרת (H1, H2, H3) כדי לעזור למנועי החיפוש להבין ולהוסיף את התוכן שלך לאינדקס בצורה יעילה יותר.

מבנה כתובת האתר: צור כתובות URL תיאוריות, עשירות במילות מפתח עבור דפי האינטרנט שלך כדי לשפר את קידום האתרים וחווית המשתמש של האתר שלך.

קישור פנימי וחיצוני: כלול קישורים פנימיים לדפים רלוונטיים באתר שלך כדי לעזור למשתמשים ולמנועי החיפוש לנווט בתוכן שלך. כמו כן, קישור למקורות חיצוניים אמינים כדי לתמוך בטענות שלך ולשפר את סמכות התוכן שלך.

ביסוס מומחיות, סמכות ואמינות (E-A-T)

ניתן להחיל את כלל 1% על המושג דואר אלקטרוני (מומחיות, סמכות ואמינות) על ידי התמקדות ביצירת תוכן הפונה ומעורב באחוז הקטן של משתמשים שהם תורמים ויוצרים פעילים בתוך הנישה שלך. משתמשים אלה נוטים יותר לשתף, לדון ולקשר לתוכן באיכות גבוהה, מה שיכול לעזור לבסס את המומחיות, הסמכות והאמינות של האתר שלך. הנה כמה דרכים ליישם את כלל 1% כדי לשפר את אי-א-ט של האתר שלך:

זהה את המשפיעים והתורמים הפעילים של הנישה שלך

חקור את אותם 1% מהמשתמשים בנישה שלך שיוצרים, משתפים ודנים באופן פעיל בתוכן. משתמשים אלה יכולים לספק תובנות חשובות בנושאים שמעניינים את קהל היעד שלך, והמעורבות שלהם בתוכן שלך יכולה לעזור להגביר את הנראות והאמינות שלו.

צור תוכן מקורי ואיכותי

התמקד בהפקת תוכן שנחקר היטב, מעמיק וייחודי העונה על הצרכים והאינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול להגדיל את הסבירות לשתף, לדון ולקשר את התוכן שלך, מה שיכול לעזור לבסס את המומחיות והסמכות שלך בנישה שלך.

שתף פעולה עם משפיעים ומומחים בתעשייה

צור שותפות עם 1% מהמשתמשים שהם מומחים או משפיעים מוכרים בנישה שלך כדי ליצור תוכן משותף, לערוך ראיונות או לארח סמינרים מקוונים. שיתופי פעולה אלה יכולים לשפר את האמינות, הסמכות והאמינות של התוכן שלך.

עודד תוכן ודיונים שנוצרו על ידי משתמשים

עזור ללטפח סביבה המעודדת את 1% מהמשתמשים הפעילים לתרום לאתר שלך באמצעות הערות, ביקורות, המלצות או פוסטים של אורחים. תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול לספק תובנות חשובות, לבנות אמון עם הקהל שלך ולעזור להפגין את הסמכות והמומחיות של האתר שלך.

צור קשר עם הקהילה

השתתף באופן פעיל בדיונים, בפורומים או בפלטפורמות מדיה חברתית הקשורות לנישה שלך. צור קשר עם 1% מהמשתמשים הפעילים, ענה על שאלותיהם, ספק תובנות חשובות והצג את המומחיות שלך. זה יעזור לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלך.

בניית פרופיל קישורים נכנסים חזק

בניית פרופיל קישורים נכנסים לאתר הוא חלק חשוב מתהליך קידום האתר. שימוש בכלל 1% לבניית פרופיל קישורים נכנסים כרוך במיקוד המאמצים שלך בבניית מערכות יחסים ויצירת תוכן שמושך ומעסיק את האחוז הקטן של משתמשים שהם תורמים ויוצרים פעילים בתוך הנישה שלך. 

משתמשים אלה יכולים לעזור להגביר את אפקט התוכן שלך, מכיוון שהם נוטים יותר לשתף, לדון ולקשר לתוכן באיכות גבוהה, מה שיכול לגרום לקישורים נכנסים בעלי ערך. הנה מספר דרכים בעזרתן ניתן להחיל את כלל 1% לבניית פרופיל קישור אחורי חזק:

זהה את המשפיעים והתורמים הפעילים של הנישה שלך

חקור והתחבר עם 1% מהמשתמשים בנישה שלך שיוצרים, משתפים ודנים באופן פעיל בתוכן. למשתמשים אלה יש לעתים קרובות אתרי אינטרנט או בלוגים שלהם ויכולים לספק קישורים נכנסים בעלי ערך אם הם מוצאים את התוכן שלך בעל ערך ורלוונטי.

צור תוכן מקורי ואיכותי

התמקד בהפקת תוכן שנחקר היטב, מעמיק וייחודי העונה על הצרכים והאינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול להגדיל את הסבירות לשתף, לדון ולקשר את התוכן שלך, מה שיכול לעזור בבניית פרופיל קישור אחורי חזק.

שתף פעולה עם משפיעים ומומחים בתעשייה

שותף עם 1% מהמשתמשים שהם מומחים או משפיעים מוכרים בנישה שלך כדי ליצור תוכן משותף, לערוך ראיונות או לארח סמינרים מקוונים. שיתופי פעולה אלה יכולים לא רק לשפר את אמינות התוכן שלך אלא גם להרוויח לך קישורים נכנסים יקרי ערך מאתרי האינטרנט או הבלוגים שלהם.

בלוגים אורחים באתרים בעלי מוניטין

חפש באופן פעיל הזדמנויות לבלוגים אורחים באתרים בעלי מוניטין בתוך הנישה שלך אליהם פוקדים 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול לעזור לך להציג את המומחיות שלך ולהרוויח קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך.

צור קשר עם הקהילה

השתתף בדיונים, בפורומים או בפלטפורמות מדיה חברתית הקשורות לנישה שלך. צור קשר עם 1% מהמשתמשים הפעילים, ענה על שאלותיהם, ספק תובנות חשובות והצג את המומחיות שלך. מעורבות זו יכולה לעזור לבנות מערכות יחסים ולהרוויח לך קישורים נכנסים לאורך זמן.

צור תוכן הניתן לשיתוף

פיתוח תוכן מרתק וניתן לשיתוף כגון אינפוגרפיקה, מחקרי מקרה או סרטונים המתאימים לאינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול לעודד אותם לשתף ולקשר לתוכן שלך, ובכך לבנות את פרופיל הקישור האחורי שלך.

עקוב אחר פרופיל הקישורים הנכנסים שלך

חשוב לבדוק את פרופיל הקישורים הנכנסים שלך כדי לזהות ולהימנע מקישורים באיכות נמוכה או דואר זבל שעלולים לפגוע במוניטין ובדירוג האתר שלך במנועי החיפוש. 

שיתוף פעולה עם משפיענים בתעשייה

זה לא יגיע ברגע, אבל עם הזמן אתה תצבור שם ואז תוכן ליצור קשר עם משפיענים או מומחים בתעשייה לראיונות, מאמרים בכתיבת משותף או סמינרים מקוונים משותפים כדי לבנות את האמינות שלך ולהרוויח קישורים נכנסים בעלי ערך.

עודד מעורבות משתמשים

שימוש בכלל 1% כדי לעודד מעורבות משתמשים כרוך במיקוד המאמצים שלך ביצירת תוכן וטיפוח אינטראקציות הפונות לאחוז הקטן של המשתמשים שהם תורמים ויוצרים פעילים בתוך הנישה שלך. על ידי פנייה לקבוצה זו, תוכל להגדיל את הסבירות שהתוכן שלך ישותף, יתדיין וייצור מעורבות רבה יותר. 

הנה מספר דרכים להחיל את כלל 1% כדי לעודד מעורבות משתמשים:

זהה את המשפיעים והתורמים הפעילים של הנישה שלך

חקר והתחבר עם 1% מהמשתמשים בנישה שלך שיוצרים, משתפים ודנים באופן פעיל בתוכן. משתמשים אלה יכולים לעזור להגביר את התוכן שלך ולעורר מעורבות באתר שלך, מכיוון שהם נוטים יותר לקיים אינטראקציה ולשתף תוכן באיכות גבוהה.

צור תוכן מקורי ואיכותי

התמקד בהפקת תוכן שנחקר היטב, מעמיק וייחודי העונה על הצרכים והאינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול להגדיל את הסבירות של התוכן שלך להיות משותף, דנו, וליצור יותר מעורבות המשתמש.

עודד הערות ודיונים

הזמן את 1% מהמשתמשים הפעילים לשתף את מחשבותיהם, דעותיהם וחוויותיהם בקטע ההערות בתוכן שלך. זה יכול לעזור ליצור תחושת קהילה ולטפח מעורבות רבה יותר באתר שלך.

השתמש במדיה חברתית

שתף את התוכן שלך בפלטפורמות מדיה חברתית רלוונטיות ועסוק באופן פעיל עם 1% מהמשתמשים הפעילים בנישה שלך. השב לתגובות, שאל שאלות והשתתף בדיונים כדי לעודד מעורבות נוספת בתוכן שלך.

ארגן תחרויות או תחרויות נושאות פרסים

אני מדבר על אירוח תחרויות, מתנות או אירועים אינטראקטיביים אחרים הפונים ל -1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול לעזור להגביר את המעורבות באתר שלך ולמשוך משתמשים חדשים.

הצג תוכן שנוצר על ידי משתמשים

הצג תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כגון המלצות, ביקורות או פוסטים של אורחים, מתוך 1% מהמשתמשים הפעילים באתר שלך. זה יכול לעזור לבנות אמינות, לטפח תחושת קהילה ולעודד מעורבות משתמשים רבה יותר.

ספק תוכן הניתן לשיתוף

פיתוח תוכן מרתק וניתן לשיתוף, כגון אינפוגרפיקה, מחקרי מקרה או סרטונים, המספקים את האינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול לעודד אותם לשתף ולעסוק בתוכן שלך, ובכך להגביר את מעורבות המשתמשים הכוללת.

על ידי החלת כלל 1% על אסטרטגיית מעורבות המשתמשים שלך, תוכל להתמקד ביצירת תוכן וטיפוח קשרים המהדהדים עם המשתמשים המעורבים והמשפיעים ביותר בנישה שלך. זה יכול לעזור להגביר את מעורבות המשתמשים באתר שלך, מה שיכול להשפיע לטובה על דירוג מנועי החיפוש של האתר שלך ועל הנוכחות המקוונת של האתר.

מעקב וטיפול בבעיות טכניות

אז מה קשורה תאוריית ה – 1% לבעיות טכניות באתר? קשורה מאוד. נכון, השיטה מתמקדת בעיקר במעורבות משתמשים ויצירת תוכן, אבל ניתן להחיל אותו בעקיפין גם על תהליך הניטור והטיפול בבעיות טכניות באתר שלך. 

איך? על ידי מתן מענה ל-1% מהמשתמשים אשר תורמים ויוצרים פעילים בתוך הנישה שלך, תוכל לאסוף משוב ותובנות חשובות שיעזרו לזהות ולפתור בעיות טכניות שעשויות להשפיע על חוויית המשתמש. כך תוכל להשתמש בכלל 1% למטרה זו:

עודד משוב ממשתמשים פעילים

חפש באופן פעיל משוב מ-1% מהמשתמשים העוסקים ביותר בתוכן שלך. סביר להניח שמשתמשים אלה יבינו טוב יותר את הנישה שלך ויכולים לספק תובנות חשובות לגבי כל בעיה טכנית שהם נתקלים בה בעת הגלישה באתר שלך.

השתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים

עקוב אחר הערות, ביקורות ודיונים של 1% מהמשתמשים הפעילים עבור כל אזכור של בעיות טכניות. התייחסות מיידית לחששות אלה יכולה לסייע בשיפור חוויית המשתמש באתר שלך ושמירה על אמון הקהל המעורב שלך.

צור קשר עם הקהילה

השתתף בדיונים, בפורומים או בפלטפורמות מדיה חברתית הקשורות לנישה שלך, ועסק עם 1% מהמשתמשים הפעילים. האזן לחששות ולחוויות שלהם עם אתר האינטרנט שלך כדי לזהות בעיות טכניות שעשויות להזדקק לתשומת לב.

עקוב אחר ניתוח אתרים

נתח את נתוני הביצועים של האתר שלך כדי לזהות בעיות טכניות אפשריות שעלולות להשפיע על חווית המשתמש. עקוב אחר מדדים כגון שיעור יציאה מדף כניסה, זמן טעינת דף וזמן בדף, מכיוון שהם יכולים לספק תובנות לגבי שביעות רצון המשתמשים ובעיות טכניות אפשריות.

בצע ביקורות קבועות באתר

ערוך ביקורות קבועות באתר כדי לזהות ולפתור בעיות טכניות כגון קישורים שבורים, שגיאות סריקה או זמני טעינה איטיים. על ידי שמירה על אתר אינטרנט טכני מבחינה טכנית, אתה יכול להבטיח כי 1% של משתמשים פעילים יחוו חוויית גלישה חלקה, אשר תעודד אותם לשתף את התוכן שלך.

יישום עיצוב רספונסיבי

בצע אופטימיזציה לאתר שלך לכל המכשירים, במיוחד לנייד, מכיוון ש-1% מהמשתמשים הפעילים עשויים לגשת לתוכן שלך ממכשירים שונים. עיצוב רספונסיבי מבטיח חווית משתמש עקבית, ללא קשר למכשיר בו נעשה שימוש.

שים את אבטחת האתר בעדיפות עליונה

חשוב ליישם הצפנה ואמצעי אבטחה אחרים על מנת להגן על נתוני המשתמשים ולשמור על האמון של 1% מהמשתמשים הפעילים העוסקים בתוכן שלך. אתר מאובטח נוטה יותר לשמור על הקהל המעורב שלו ולדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.

מעקב אחר ביצועים וניתוח אותם

כן, כלל 1% יכול לעזור גם לעקוב ולנתח את ביצועי האתר שלך (רק חסר שהוא יידע לעשות כביסה ולהוציא את הכלב לטיול). הפעולה הזו כרוכה בהתמקדות במדדים ובנקודות הנתונים הרלוונטיים ביותר לאחוז הקטן של משתמשים שהם תורמים ויוצרים פעילים בתוך הנישה שלך. 

על ידי הבנת ההעדפות וההתנהגויות של קהל מעורב זה, אתה יכול לייעל את האתר והתוכן שלך כדי לשרת טוב יותר את הצרכים והאינטרסים שלהם, מה שבתורו יכול להניע מעורבות רבה יותר ולשפר את הביצועים הכוללים של האתר שלך. כך תוכל להשתמש בכלל 1% כדי לעקוב ולנתח ביצועים:

זהה מדדי מפתח עבור 1%

קבע אילו מדדים רלוונטיים ביותר ל-1% מהמשתמשים הפעילים בנישה שלך. אלה יכולים לכלול מדדים כגון יחס המרה, זמן בדף, דפים לכל הפעלה או שיתופים חברתיים, מכיוון שהם יכולים לספק תובנות לגבי מעורבות המשתמשים ואיכות התוכן.

הגדר כלי מעקב וניתוח

השתמש בכלים כמו גוגל אנליטיקס ומסוף החיפוש של גוגל כדי לעקוב ולנתח את ביצועי האתר שלך. ודא שאתה עוקב אחר מדדי המפתח שזוהו בשלב 1 כדי לקבל תובנות לגבי ההתנהגות וההעדפות של 1% מהמשתמשים הפעילים.

פלח את הקהל שלך

בתוך כלי הניתוח שלך, פלח את הקהל שלך על סמך רמות המעורבות שלו כדי להבין טוב יותר את 1% מהמשתמשים הפעילים. זה יכול לעזור לך לזהות דפוסים ומגמות בהתנהגותם, כמו גם אזורים באתר שלך שעשויים להזדקק לשיפור כדי לספק טוב יותר את צרכיהם.

עקוב אחר ביצועי התוכן

עקוב באופן קבוע אחר ביצועי התוכן שלך כדי להבין אילו נושאים, פורמטים וסגנונות מהדהדים ביותר עם 1% מהמשתמשים הפעילים. השתמש במידע זה כדי ליצור תוכן ממוקד ומרתק יותר הפונה לקבוצה משפיעה זו.

ניתוח מעורבות משתמשים

בדוק מדדי מעורבות משתמשים כגון הערות, שיתופים חברתיים וזמן בילוי באתר שלך כדי לקבל תובנות לגבי ההעדפות וההתנהגויות של 1% מהמשתמשים הפעילים. השתמש בתובנות אלה כדי לייעל את התוכן ואת פריסת האתר שלך כדי לעודד מעורבות רבה יותר מקבוצה זו.

בצע אופטימיזציה להמרות

נתח את שיעורי ההמרה של 1% מהמשתמשים הפעילים וזהה הזדמנויות לשיפור חוויית המשתמש שלהם, כגון פישוט הניווט, הוספת קריאות ברורות לפעולה או התאמה אישית של תוכן. אופטימיזציה להמרות יכולה לעזור לך לשמור ולהגדיל את הקהל המעורב שלך.

חזור ושפר

השתמש בתובנות שהושגו ממעקב וניתוח ביצועי האתר שלך כדי לקבל החלטות ושיפורים מבוססי נתונים. הערך מחדש באופן קבוע את מדדי המפתח, פילוח הקהל וביצועי התוכן שלך כדי להבטיח שהאתר והתוכן שלך ימשיכו לספק את הצרכים והאינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים.

על ידי יישום כלל 1% למעקב וניתוח ביצועים, תוכל להתמקד באופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לשרת טוב יותר את המשתמשים המעורבים והמשפיעים ביותר בנישה שלך. זה יכול לעזור להניע מעורבות רבה יותר, לשפר את דירוג מנועי החיפוש של האתר שלך ולשפר את הנוכחות המקוונת הכוללת שלו.

לסיכום

החלת כלל 1% על היבטים שונים של האסטרטגיה של האתר שלך יכול לעזור לך לשרת את המשתמשים המעורבים והמשפיעים ביותר בתוך הנישה שלך, בסופו של דבר לשפר את הנוכחות המקוונת שלך ואת דירוג מנועי החיפוש. 

על ידי התמקדות ביצירת תוכן מקורי ואיכותי, בניית פרופיל קישור אחורי חזק, עידוד מעורבות משתמשים, טיפול בבעיות טכניות ומעקב וניתוח ביצועי האתר שלך, תוכל לייעל את האתר שלך כדי לשרת טוב יותר את הצרכים והאינטרסים של 1% מהמשתמשים הפעילים שהם הגרעין שיביא לצמיחה של העסק שלך ולדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש עבור אתר האינטרנט שלך.

 

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי, ללא עלות, לקידום העסק שלך בגוגל? השאר פרטים ואחד ממומחה ה- SEO של WEBS יחזור אליך בהקדם>>

גלעד קמר - מנכ"ל וובס
גלעד קמר

גלעד קמר, מנכ”ל ומייסד וובס – חברה לקידום אתרים באינטרנט.


אני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום הקידום האורגני והמון יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

phone icon
שלחו לנו הודעת וואטסאפ התקשרו אלינו